Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /jrp2/wp-content/plugins/dephue-data-design-hide-update-notifications-developer-edition/assets/tpl/default.tpl.php on line 55

Zadanie nr 1

Zadanie nr 1 – Budowa kanalizacji sanitarnej – Dawidy, Dawidy Bankowe w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn nr umowy 272.47.IR.2012.

1.1. Postęp robót.

1.1.1. Roboty wykonane przez wykonawcę robót w okresie sprawozdawczym.

Wykaz zmian projektowych: Do dnia sporządzenia Raportu Kwartalnego podpisano następujące protokoły konieczności.

Wskaźnik wykonania zakresu rzeczowego: Wykonawca wykonał następujące roboty budowlane:

  • Zakładane cele.
    W ramach zamówienia zaplanowano budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami Dawidy, Dawidy Bankowe Wartość kontraktu 4 903 072 pln brutto.
  • Osiągnięte cele.
    Cele zostały zrealizowane w całości zgodnie z dokumentacją projektową oraz termin realizacji ustalonym w Aneksie. Protokół Odbioru Robót został sporządzony dn 28.11.2013. Wartość kontraktu nie została przekroczona. W ramach zamówienia wykonano sieć kanalizacji sanitarnej w Dawidach, Dawidach Bankowych.
  • Wskaźniki wykonania zakresu rzeczowego.
    Wykonawca wykonał następujące roboty budowlane:
    W zakresie sieci kanalizacyjnej:
    Kanał 200mm – 5714,16-kwalifikowane
    Kanał 160mm PCV – 821,32 mb-kwalifikowane.
    Kanał 160mmPCV – 295,79mb-niekwalifikowane.
    Kanał tłoczny 110mm PE – 407,70 mb.-kwalifikowane.
    Kanał tłoczny 90 mm PE – 114,2 mb.-kwalifikowane.

INŻYNIER REZYDENT

Do zadań Inżyniera Kontraktu w okresie raportowania należało kierowanie i koordynacja działań całego zespołu a szczególności.

Nadzór nad Projektem i kontrola inwestycji, m.in. nad terminowością wykonywania zobowiązań kontraktowych, egzekwowanie jakości wykonanych opracowań i działań w ramach usług, reprezentowanie SAFEGFE w kontaktach z Klientem, organizacja pracy zespołu i egzekwowanie jakości usług.

  • Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań wyszczególnionych w SIWZ w zakresie zadań Inżyniera Kontraktu.
  • Zatwierdzanie dokumentów takich jak np. Harmonogram rzeczowo finansowym,
  • Podejmowanie decyzji dotyczących terminów realizacji Kontraktu.
  • Zatwierdzanie kwot do zapłaty w Protokołów Zaawansowania, zatwierdzanie dokumentów – protokołu konieczności dla robót dodatkowych, wniosków obmiarowych wykonania robót oraz sprawozdań okresowych.
  • Wydawanie poleceń Wykonawcy Robót.
  • Koordynacja i kontrola prac inspektorów nadzoru inwestorskiego.
  • Organizacja i przewodniczenie w naradach dotyczących postępu robót, sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania,
  • Opiniowanie i zatwierdzanie dokumentów,
  • Identyfikowanie ryzyk – Monitorowanie zagrożeń i ryzyka z określeniem ich źródeł, objawów i podjętych przeciwdziałań;
  • Doradztwo i działania wspomagające współpracę z innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację Projektu.
  • Zapewnienie wykonania zadań inwestycyjnych zgodnie z postanowieniami zawartych umów, w szczególności w zakresie terminu realizacji i wartości Zamówienia
  • Rekomendowanie Zamawiającemu wykonania koniecznych robót zamiennych lub dodatkowych oraz przygotowanie niezbędnych do ich zlecenia dokumentów
  • Weryfikacja i akceptowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej
  • Bieżący kontakt z projektantem w okolicznościach wymagających zmian lub dostosowania dokumentacji projektowej do aktualnej sytuacji.
  • Nadzorowanie poprawności wprowadzenia podwykonawców do realizacji robót budowlanych
  • Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji umowy o roboty budowlane

INSPEKTOR ROBÓT DROGOWYCH

Do zadań inspektora nadzoru robót drogowych w okresie raportowania należało w szczególności:

  • Pełnienie funkcji inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującym polskim prawem budowlanym
  • Nadzorowanie i rozliczanie robót drogowych.
  • Uczestnictwo w Radach Budowy.
  • Weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców Robót.
  • Udział w przygotowaniu raportów i sprawozdań.
  • Udział w kontrolnych badaniach i pomiarach.
  • Współpraca z pozostałym personelem Konsultanta.
  • Sprawdzanie zgodności realizacji robót z harmonogramem.

INSPEKTOR ROBÓT SANITARNYCH

  • Do zadań inspektora nadzoru robót sanitarnych w okresie raportowania należało w szczególności:
  • Nadzorowanie i rozliczanie robót sanitarnych
  • Uczestniczenie w Radach Budowy.
  • Weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców Robót.
  • Udział w przygotowaniu raportów i sprawozdań.
  • Udział w kontrolnych badaniach i pomiarach.
  • Sprawdzanie zgodności realizacji robót z harmonogramem.

MENADŻER KOSZTÓW

Do zadań menadżera kosztów w okresie raportowania należało w szczególności:

Do zadań w okresie raportowania należało w szczególności:

  • Weryfikacja i udział w sporządzaniu obmiarów przez Wykonawców Robót, weryfikacja kosztorysów w zakresie przedmiaru robót;
  • Kontrola kosztów inwestycji i obmiarów robót wykonywanych w ramach projektu budowlanego. Kontrolowanie realizacji budżetu przedsięwzięcia.
  • Kontrola kosztów inwestycji i pomiarów robót wykonanych w ramach projektu budowlanego.
  • Prowadzenie rozliczeń finansowych dla wszystkich prac związanych z przedmiotem zamówienia, przygotowanie bieżących materiałów finansowych dla potrzeb raportowania.
  • Współpraca z inspektorami nadzoru w zakresie obmiaru wykonanych robót, bieżące analizy finansowe.
  • Udział w przygotowaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Klienta.
  • Ocena poprawności sporządzanych dokumentów finansowych przez wykonawcę robót budowlanych,
  • Kontrola wydatków pod względem kosztów kwalifikowanych,

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT ELEKTRYCZNYCH

  • Do zadań inspektora nadzoru robót elektrycznych w okresie raportowania należało w szczególności:
  • Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującym polskim prawem budowlanym
  • Nadzorowanie i rozliczanie robót elektrycznych i elektroenergetycznych.
  • Uczestniczenie w Radach Budowy.
  • Weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców Robót.
  • Udział w przygotowaniu raportów i sprawozdań.
  • Udział w kontrolnych badaniach i pomiarach.
  • Współpraca z pozostałym personelem Konsultanta.
  • Sprawdzanie zgodności realizacji robót z harmonogramem.

IV Podsumowanie.

W ramach zamówienia Wykonawca wykonał roboty W zakresie sieci kanalizacyjnej Kanał 200mm – 5714,16-kwalifikowane Kanał 160mm PCV – 821,3 mb-kwalifikowane Kanał 160mmPCV – 295,79mb-niekwalifikowane Kanał tłoczny 110mm PE – 407,70 mb.-kwalifikowane Kanał tłoczny 90 mm PE – 114,2 mb.-kwalifikowane. Wykonawca na bieżąco odtwarza nawierzchnie drogowe. Roboty realizowane są zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Inżyniera